مسابقه‌ی خطای ۴۰۴

ماجرای مسابقه‌ی خطای ۴۰۴ نیما اکبرپور هم با اعلام نتایج تمام‌شد. اگر در مورد مسابقه می‌خواهید بدانید، اینجا را بخوانید. این مسابقه در روز ۱۷ شهریور به‌پایان‌رسید و سپس بنابراین شد تا هیات داوران آن را قضاوت‌کنند. سرانجام هم مسابقه در دو بخش اصلی و فرعی با اعلان برندگان به‌آخررسید. نیما، برگزارکننده‌ی مسابقه چنین گفته:

خب این هم از مسابقه خطای ۴۰۴. قبل از هر چیز تشکر کنم از دوستایی که خبر این مسابقه رو پخش کردن، همه کسایی که شرکت کردن، همین طور دوستایی که زحمت داوری رو کشیدن و اسپانسرهای عزیز که تنور این مسابقه وبلاگی رو داغ نگه داشتن.
یک توضیح کوتاه درباره شیوه داوری بگم و زود بریم سراغ نتایج. من دو فهرست از شرکت‌کننده‌ها درست کردم. یکی بخش اصلی که مربوط به کسایی بود که هوست شخصی داشتن و صفحه خطای ۴۰۴ شون هم کار می‌کرد و بخش دوم که بخش جانبی بود و مربوط بود که کسایی که هوست نداشتن و مثلاً توی وردپرس یا بلاگفا وبلاگ داشتن و همین طور کسایی که باید قاعدتاً توی فهرست اول می‌بودن اما صفحه خطای ۴۰۴ شون کار نمی‌کرد.
هر کدوم از داورها یعنی جادی، شایان و من جداگانه به ده صفحه خطا در هر فهرست امتیاز دادیم. به این ترتیب که به بهترین صفحه از فهرست اول ۱۰ امتیاز و به دهمین صفحه برتر یک امتیاز. برای بخش جانبی هم همین کار رو کردیم. در امتیاز دادن هم چند نکته مد نظرمون بود. گرافیک و ظاهر کار، ابتکار و نوآوری، کارآمدی و مفید بودن صفحات و رعایت نکات فنی.
مجموع امتیازهای هر داور برای هر صفحه با هم جمع شد و نتیجه بر این اساس مرتب شد. به این ترتیب ما این دو فهرست رو داریم که سه تای اول هر بخش برنده هستن.

radikal2-404.jpg

mousavian404.jpg

blognevesht404.jpg

خب. به‌سلامتی صفحه‌ی خطای ۴۰۴ من هم با ۴ امتیاز نهم شد و نرفت به دسته‌ی دوم. این صفحه‌ی من هست که با شعری از حضرت حافظ مزین شده است:

404.png

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.